Istotne elementy do skutecznych działań marketingowych
– jak pracujemy?
Wszystkie podróże zaczynają się od przygotowań.
Podobnie jest z tworzeniem strategii promocyjnej.
Twoje logo, layout strony www czy billboard nie mogą być tylko „estetyczne”. Muszą przede wszystkim spełniać swoje zadanie: przyciągać uwagę, budzić określone wrażenie i „dowozić” zamierzony komunikat. Dlatego nie mogą powstać w próżni. Wszystko zaczyna się od analizy – wnikliwego spojrzenia na Twoją pozycję i potencjał rynkowy.
Tylko na tym solidnym fundamencie w AVAYO powstaje precyzyjna strategia, która krok po kroku pozwoli Ci dotrzeć na wytyczony szczyt.
Twoje logo, layout strony www czy billboard nie mogą być tylko „estetyczne”. Muszą przede wszystkim spełniać swoje zadanie: przyciągać uwagę, budzić określone wrażenie i „dowozić” zamierzony komunikat. Dlatego nie mogą powstać w próżni. Wszystko zaczyna się od analizy – wnikliwego spojrzenia na Twoją pozycję i potencjał rynkowy.
Tylko na tym solidnym fundamencie w AVAYO powstaje precyzyjna strategia, która krok po kroku pozwoli Ci dotrzeć na wytyczony szczyt.
Spójna komunikacja i spójne działania
Chaos jest największym wrogiem sukcesu. Aby zwyciężyć, potrzebujesz spójnego i przejrzystego komunikatu.
Spójność zaczyna się od precyzyjnego zdefiniowania wartości i celów marki oraz scharakteryzowania jej docelowych klientów. To te fundamentalne założenia przekładamy na żywy język reklamy – na poziomie treści i obrazu.
Na ich podstawie opracujemy strategię pozycjonowania Twojej marki, zdefiniujemy touch-points, założenia komunikacji wizualnej oraz werbalnej i przygotujemy efektywne narzędzia reklamowe.
Właśnie tak powstaną kreacje, które zapadną w pamięci Twoich odbiorców i skłonią ich do oczekiwanego przez Ciebie działania.
Zainteresowany? Dzwoń lub pisz. Umówmy się i porozmawiajmy o tym, jak sprawić, by wizerunek Twojej marki nabrał pełnej mocy.
Spójność zaczyna się od precyzyjnego zdefiniowania wartości i celów marki oraz scharakteryzowania jej docelowych klientów. To te fundamentalne założenia przekładamy na żywy język reklamy – na poziomie treści i obrazu.
Na ich podstawie opracujemy strategię pozycjonowania Twojej marki, zdefiniujemy touch-points, założenia komunikacji wizualnej oraz werbalnej i przygotujemy efektywne narzędzia reklamowe.
Właśnie tak powstaną kreacje, które zapadną w pamięci Twoich odbiorców i skłonią ich do oczekiwanego przez Ciebie działania.
Zainteresowany? Dzwoń lub pisz. Umówmy się i porozmawiajmy o tym, jak sprawić, by wizerunek Twojej marki nabrał pełnej mocy.